Ny vecka

Elina är på dagis och jag och hundarna har varit hos min mamma ett tag nu. Vrickade foten på vår promenad och m så var det närmre hit än hem. Så mamma ska strax skjutsa hem oss så jag kan lämna in hundarna och sen åka och hämta Elina. Jäkligt klantigt att göra det ännu jobbigare att gå. 

Igår spenderade vi hela dagen hos Christers mamma och ingen var gladare än Elina som busade som bara den med sin farmor. Hon älskar när vi åker dit och sen tokdäckade hon i bilen på vägen hem. 

Tycker synd om mina hundar just nu som jag inte kan aktivera så som jag vill för tillfället. Blir mycket passivitetsträning dock då jag måste vila mellan varven hela tiden. 

Här innan vi gick ut innan. Jag satt och pustade ut innan vi gick iväg. 






Kommentarer
Postat av: Marieangel

Jag förstår inte hur du orkar! Tre hundar och två småbarn. Vart tog din tid vägen?

Svar: Nu har jag ju ingen häst så nu finns det ju mer tid än innan i alla fall. För att vara i stallet tog ju sin tid varje dag, även om jag saknar det livet enormt. Just nu är allt tungt eftersom min kropp värker men tror det kommer kännas bättre när bebis är ute och kroppen läker så jag kan bygga upp styrka i den igen.
Jag har inte så mycket tid för mig själv, blir väl den timmen när man är på gymmet sen dom dagarna man kommer kunna träna.
Jenny Säfström

2016-03-14 @ 16:39:50
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0