Stinkywinky

God morgon!😃

DĂ„ligt med sömn i natt men har ju fĂ„tt titta pĂ„ söta lilla stinkywinky som pruttat som bara den i natt. Haha!! Att en sĂ„ liten kropp kan braka sĂ„ mycket frĂ„n rumpan och dessutom lĂ€mna sĂ„na stinkbomber under tĂ€cket.â˜ș Tur han Ă€r förbaskat söt!💙 


Nu Àr alla vakna hÀr hemma i alla fall och vi ska strax Àta frukost. Elina tittar pÄ prinsessan Sofia pÄ tv:n och myser under sin filt.


FĂ„r se vad vi hittar pĂ„ idag. MĂ„ste ta oss till en affĂ€r i alla fall och handla nytt bröd och frukt. LĂ€r vĂ€l bli en hel del mys  i soffan kan jag tĂ€nka. SĂ„ mysigt med en sĂ„ liten bebis igen och jag ska njuta av varje sekund han Ă€r i min famn. Sen hoppas jag att Elina snart ska vĂ„ga hĂ„lla i honom ocksĂ„.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0