Är jag bara för trött kanske

Idag känns det som jag vaknat på helt fel sida. Känner mig irriterad för ingenting, och allt känns bara lite bläää. Men fick åka med Jenny å handla hästmat till hennes häst innan så då kändes det lite bättre. Att få fokusera på nåt annat en stund än det som känns jobbigt. Är väl trött antar jag och behöver bara få vila så kanske mitt humör blir bättre.


Ikväll ska jag rida Pias häst så då lär jag känna mig gladare bara av att få andas hästdoft. Och i morgon blir en rolig dag då vi ska på clinic tillsammans hon jag och Anna. Jag behöver den dagen känner jag. En dag med fina vänner och bara komma lite hemifrån. Evan följer självklart med men ändå. 

Båda barnen har i alla fall somnat i soffan och sovit en stund nu så jag har fått lite tid till min andra kopp kaffe. Idag skulle jag kunna fricka 10 till känns det som. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0