Bergadagarna

Igår startade jag dagen med sovmorgon. Kände mig så sjukt trött så Christer fick gå upp med barnen. Sen när jag ätit frukost så åkte vi till Berga för att kolla på djuren. En mysig men lite kylig dag, och ingen var gladare än Elina!❤️ 

Stoooora grisar!



Och små...


Sitta i en grävmaskin var spännande!


Sen fick hon spika i en spik. Inte så lätt som det ser ut.


Rida lite ponnyridning på en söt liten shettis.


Och så klappa både kossor och kalvar.😃



Sen tittade och klappade vi även små söta kaniner.


Och så fanns det små vaktlar. Som små hönor typ, jätte söta. Kanske vore nåt att ha.😁 Så får man ju ägg också.


En bra dag men som gjorde mig ännu mera trött, och ont i ryggen fick jag också så när vi kom hem så vilade jag lite till. 

Ibland undrar jag om Elina är en hund eller en människa. Haha! Hennes mellis. 😝





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0