Dagen idag

Denna dagen har varit en lugn dag. Tråkigt väder och ganska blåsigt. Fast vi åkte i alla fall och köpte hö till kaninerna och fikade hemma hos mamma. Samt att jag lagade middag till mig och Elina där. Mamma och Jessie ville äta senare så dom ville inte ha. Kände att jag ville få i Elina mat då hon verkade så trött men som vanligt så åt hon väldigt dåligt. 

Hämtade också hem Milis urna så nu står bästisarna bredvid varandra här hemma. Finaste tjejerna!❤️


Elina har somnat i soffan nu och Evan sitter och gungar i mitt knä. 



I morse var vi på BVC och mätte och vägde. Där konstaterade dom att han är en stor kille. Haha, som att vi inte märkt det. Vårat matmonster!💕 60,2 cm lång och 6320 gram tung. Min fina lilla kärleksklump!

Nu kom Christer precis hem så då ska jag faktiskt lämna barnen med honom en stund så jag kan åka och tanka bilen bland annat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0