Ett stopp hos mormor Lena

Heeej! 
Idag är Elina hemma igen fast äntligen feberfri. Så vi tog en lång hundpromenad i det fina vädret så svetten rann och munnarna blev helt torra och törstiga. Så vi promenerade till mormor som vilostopp och drickpaus. Sen råkade vi visst fastna här en stund, haha.

Vi såg både hästar och får på promenaden.


Och jag tänker inte sticka under stolen med att jag önskar så himla mycket att jag kunde h häst nu. Saknar att få tand om och rida på min egen häst. Och dessvärre tror jag ju att Jacson inte kommer komma hem igen om jag inte har oerhört tur. Dom vill ju eventuellt köpa och jag har godkänt det då, men vi får se. Han är ju lite för dyr att hålla tyvärr och han lever som en kung där han är nu. Jag får typ hoppas på att någon gång kunna köpa en lite mindre häst kanske. Eller åtminstone en ponny till Elina kanske, det är ju billigare. Men känner mig lite nere faktiskt och det kan jag inte hjälpa. Fast det går väl över snart. Bara bita ihop och fokusera på nuet och försöka göra det bästa av mina dagar ändå. Ibland får man faktiskt drömma lite.

Lite senare idag ska vi hämta Charlie från förskolan men innan det ska jag nog ta en till kopp kaffe och titta på Elina när hon hjälper mormor att hänga tvätt. Så duktig!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0