Hos mormor

Idag har jag varit duktig på dagen trots typ noll sömn i natt. Jag tränade nämligen tillsammans med Pia på hennes lunchrast. Cirkelträning vart det och lite promenad på bandet. Evan låg och sov i sin vagn vid receptionen, smidigt som bara det! 

Sen promenerade jag bort till mamma med hundarna och nu är vi här. Har hämtat Elina och Charlie också från förskolan så dom ska få leka en stund. Så käkat vi här också innan vi går hem sen igen. Lite tråkigt kanske att vara inne nu när vädret är så fint men känns som vi fick rätt mycket sol igår så det gör inget att vara inne en stund idag.


Igår var vi på Skansen hela dagen! Så mysigt och så underbart väder. Vi var ett helt gäng med både vuxna och barn och det vart en perfekt dag. Massa djur och karusellåk. Ponnyridning och pannkakslunch. Har fotat en hel del från dagen med kameran men har inte gått igenom bilderna än så de kommer upp vid ett annat tillfälle. Men lyckades i alla fall pricka en litet leende från minstingen med mobilen.❤️

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag går med hundarna en sväng. Min lilla fegis Suki var livrädd på vägen hit då tåget stod inne vid stationen. Hon är sååååååå rädd för tåget. 
Så ska nog hå några vänder fram och tillbaka där bara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0