Just nu är mitt namn smärta

Min rygg gör så ont just nu så jag har svårt att tänka på annat än att försöka hitta ställningar att sitta, stå och ligga för att minska det onda. Men trots smärtan så tog jag mig till gymmet idag för lite träning med Pia. Vet ju att min rygg brukar fungera bättre när jag är muskulös så bara att bota i sura äpplet och sätta igång och försöka bygga upp kroppen sakta men säkert igen. Men jag är så glad att jag ska på behandling idag, och jag hoppas verkligen att denna typ av behandling ska göra någon skillnad. Har bokat en läkartid nästa vecka också så då hoppas jag på att kunna få remiss till röntgen. 

Känner mig så trött idag och framförallt stel. Längtar tills jag får sova som det känns nu, men hoppas på lite energi efter behandlingen. 




Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare med ryggen. säg till om jag ska komma och hjälpa dej med ngt! Kram!

Svar: Tack vad gulligt av dig!❤️ var på behandling igår så idag är man rätt mörbultad men känns ändå som att ryggen slappnar av lite mer idag i alla fall. Hoppas på att detta ska ge nåt resultat. Är så trött på att ha ont då det påverkar mitt humör.
Jenny Säfström

2016-05-18 @ 09:23:34
URL: http://www.marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0