Nu har lugnet infunnit sig och det är dags att sova

Idag har det varit bus hela dagen här hemma. Dagis är stängt för studiedagar nu måndag och tisdag så då får Elina och Charlie leka tillsammans. Så idag har dom röjt här hemma, kollat film och även varit ute större delen av tiden och kört elbilen och lekt på lekparken. Sen på eftermiddagen kom även Albin och var med och lekte.
 
 
Mamma var här och höll mig sällskap och körde även hem Charlie sen när det var dags. Och när barnen var ute så fick Evan ligga i Elinas dockvagn en stund, enda vagnen som får plats genom altandörren, annars måste man gå runt. (Tur han är så liten fortfarande) Albin och Elina fortsatte sen att leka här inne i Elinas rum. Radade upp all bilar och lekte med Elinas dockor. Han stannade och åt middag med oss också. Christer var på djurgårdsmatchen så det var bara jag och barnen.
 

Och när alla barn som inte bor här hade gått hem så satte jag och Elina oss i soffan och slappa framför tv:n och iPaden. Evan har legat i min famn mest hela tiden så jag blivit alldeles svettig. Och nu ska jag göra som hundarna och lägga mig och sova. Trött som bara den.
 
 
Milis bild verkade jag ha råkat radera som jag tog :( men hon ligger skönt här i soffan.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0