Sjukdag idag

Eftersom Elina hade hög feber igår så är hon hemma idag men med lite lägre feber till ingen feber alls. En påtvingad lugn dag där vi har dörren till baksidan öppen så hundarna kan gå ut och in som dom vill medans Elina är här inne och tar det lugnt. Kaninerna är också ute och har det bra. :)

Var ute på en kort promenad i det fina vädret innan i alla fall och då passade Elina på att åka lite rutchkana.



Lillen sover just nu i bilstolen så han kan andas ordentligt. Är ju fortfarande täppt i näsan lille stackaren. Så man kan nästan säga att alla här hemma är lite sjuka just nu även om det inte riktigt är sant. Haha! Känns som en sjukdag i alla fall då jag själv är jätte trött och seg idag. 


Man märker så tydligt på antalet leksaker här nere när Elina är hemma. Leksaker överallt!



Nä nu ska jag passa på att sätta mig där ute en stund med en kopp kaffe. Njuta lite av det fina vädret och titta på mina söta kaniner som skuttar runt.❤️




Kommentarer
Postat av: sillyshepherds.blogg.se

Vad är det för ras på hunden? 😁

Svar: Kul att du hittat hit! Hon är en American Akita
Jenny Säfström

2016-05-30 @ 17:17:17
URL: http://sillyshepherds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0