Solsken och kvällsträning

Eftersom denna dagen var lika varm som igår så har vi mest varit ute på baksidan idag också. Mamma kom hit och även Robin, Adrian och Ella. Men innan dom kom så var jag och barnen och handlade lite. Evans blöjor var nästan slut så fick åka lite i panik. Här hemma känns det konstigt utan Mili, men ändå samtidigt så lugnt och skönt. Känner mig nästan taskig som känner så men hon var mycket. Mycket exakt hela tiden. 

När Christer kom hem blev det pizza till middag som vanligt när det är fredag och sen tog han ut hundarna på tur medans jag badade båda barnen. Elina var ju helt svart av smuts. 

Och efter läggdags för deras del så drog jag till gymmet en sväng och körde ett lätt benpass i maskinerna. Så det lär jag känna i morgon. Fy bubblan vad jag blivit svag. 


Och nu har jag precis duschat och ska sova. Sköööönt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en härlig dag. Och vad duktig du är! Sover han bra på nätterna?:)

Svar: Det var en jättehärlig dag. Jan sover bra vissa nätter och vissa är han hungrig och äter typ en gång i timmen. Så det är olika.
Jenny Säfström

2016-05-07 @ 06:54:41
URL: http://nouw.com/5barnochfru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0