Städning pågår

Äntligen har jag tagit tag i städningen. Nedervåningen är dammsugen och moppad, så nu ger jag mig på mikron och ugnen med ett glas Cola zero i ett vinglas. (Känns bättre då) haha! 



Sen ska ytor torkas innan jag går på övervåningen där förövrigt tvättmaskinen är igång för andra gången idag. Så härligt när det doftar skurmedel av citrondoft istället för damm och hund. ;) 

Fast på ett sätt känns det lite onödigt att moppa golven så noga nu då Suki idag blivit en stor tjej som börjat löpa. Så nu får moppen stå framme närmsta tiden så man kan gå och städa efter henne. 


Har precis fått ta upp Evan i bärselen istället för i vagnen där han sov. Han vill vara nära och somnade om på en gång. 

Nä nu ska jag sätta fart så jag kommer upp på övervåningen någon gång med denna.


Städa är ju bara så tråkigt men så skönt när det är klart. Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0