Hämtat 1 paket och ett till på väg

Här halvligger jag med sovande bebis i famnen, MYS! Är hemma hos mamma en sväng och kollar läget. Elina hjälper henne att packa ner nya hundben i en burk till Harry.

Har hämtat ut ett paket från Forever innan vi kom hit och ett till är på väg. Snart dags att packa lite leveranser och leverera till mina kära kunder, härligt!

Kanske vill just DU också få testa denna möjlighet???

Eller så kanske du bara vill boka en produktvisning? Är bara att säga till så hjälper jag dig att ordna en mysig stund tillsammans med dina vänner!

Och ni har väl inte missat månadens produkt?! Underbara Aloe Propolis!


Kontakta mig för att höra vilka erbjudanden som finns! 💕

Anna har haft Jacson idag och hon tog en så härlig bild som jag bara måste visa. Jacson och hennes hund Zorro ute på promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0