Hämtat ny energi

Då har jag varit hos finaste Jacson och hämtat ny energi. Han är som en laddare för mig. Han ger mig lugn i själen och sprider kärlek. Hälsade även på hos Pia efter stallet och drack en god latte.

Skulle ju rida idag var planen men eftersom jag virrpannan själv glömde alla nytvättade reflexer hemma så vart det endast pyssel idag. Suck! Jaja sån är jag men Jacson mår inte dåligt för det. Desto mer kliande, borstande och klappande. Gjorde även fina flätor längs benen på honom för skojs skull. 😂

i morgon ska Anna rida så han får motion då i alla fall. Även till henne ger han så mycket energi.

Dags att sova nu då klockan är på tik för mycket. I morgon ska jag och Emma köra hennes häst Smulan på förberedande inför inridning. Spännande! Ska passa på att pussa lilla söta Mackan när jag är i det stallet då. Snart är han till salu. Ägaren hinner ju inte med honom själv och eftersom inte jag kan pyssla mer med honom då han och Jacson inte står i samma stall så säljs han nu. Önskar man kunde ha honom också. Lilla söta ponny!❤️

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0