Hemmajobb och stallmys

En sen kväll efter barbackaridning i grimma och grimskaft runt centrum. Vilken fantastisk häst jag har!❤️ Så snäll, så duktig!! Inte varje dag man möter en människa heller som frågade vad han kostar att köpa😂 Mitt svar "han är inte till salu"

Nu ska jag sova. Har jobbat lite här hemma nu också. Satt ihop lite julklappsset och erbjudanden. Att kunna jobba lite när man känner för det och när man hinner är kanon ju.

Maila mig gärna för fina erbjudanden eller kanske vill även du komma igång med en business? Jag hjälper dig!

[email protected]

Annars idag har vi hängt med Jaya och Charlie hela dagen. Vart på BVC för mätning och vägning samt handlat på Willys.

Tänk vilken ork man har egentligen med tanke på hur lite man får sova med en liten bäbis. Tror jag snittar 2 timmar i stöten Max!! Och här sitter jag nu 00.07 och har ännu inte lagt mig. Men jag tror stenhårt att jag hämtar massa energi när jag är hos min dunderklump.❤️

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0