Tankar, sorg, glädje, allt på en gång

När bebis sover får man passa på att utföra lite jobb och lägga in lite kära kunder i mitt register. Har haft lite oordning så nu ska det bli andra bullar!😁

Idag är det begravning för min älskade mormor som hastigt gått bort i akut leukemi. Hemska sjukdom!! Ska tända ett ljus klockan 14 och tänka på dig lite extra och säga hej då här hemifrån. Tyvärr kunde jag inte åka på begravningen.

Tänk vad skört livet är. Men jag känner ändå en sån glädje åt att du fått ha ett så långt och fantastiskt liv. Och glädje för mina barn som fått träffa dig och glädje att just jag fått ha dig som mormor!

Många tankar snurrar och jag försöker hålla mig sysselsatt idag med både jobb och massa kramar med barnen. Ska försöka se livet mer för vad det är och ta till vara på alla minuter jag får av nära och kära. När något sådant här händer får man verkligen en tankeställare.

Ta hand om varandra!!❤️


Så idag blandas sorg med glädje! En konstig känsla. Men denna dagen ska bli så bra den kan och jag ska njuta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0