Det var denna tisdag

Att starta dagenmed grötfrukost och alienera är fasikeninte det godaste, men väldigt bra för kroppen. Och jag vill ju må bra och bli mer noga med mig själv så jag kan lyckas med mina mål inom fitness och hälsa.

Borsta tänderna med nya tandkrämen- check! Japp, det känns bra!

Elina fick vara hemma idag då hon hade ont i magen när hon vaknade. Så vi tog en tripp till Ikea med Nina och Emma. Köpte endast gosedjur till barnen som dom fick välja och små förvaringskorgar till badrummet uppe. Så nu kan jag ha topsoch bomullsrondeller i dom istället för i originalförpackningarna.ket finare! ☺️

Vi har även varit hemma hos mamma en stund och hjälpt henne lite. Har fått lite planering gjord för Forever så får jag hoppas att jag lyckas få ihop det jag tänkt. Måste öva, öva, öva. Känner du kanske att du vill lyssna när jag övar?? Hör av dig! Jag behöver publik och jag kan bjuda på fika som tack!

Men nu ska jag sova. Har ju en dag i morgon också där jag kan klura lite till.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0