Fredag, lördag, söndag

Denna helgen har vi hängt med barnen bara. Eller ja idag har vi kört och hämtat en hösilagebal och fraktat den till nya stallet där Jacson ska stå också. Han kommer på onsdag nu istället för tisdag som var bestämt från början. Längtar som tusan! Men onsdag passar faktiskt bättre egentligen ändå så det är bra. Då har jag inget dopsamtal på kvällen och kan därför vara ned honom i stallet hela kvällen.

Elina har hängt med mig idag och Evan med Christer. Igår var Elina också med mig hela dagen och gick mig på nerverna. Hon frestar mitt tålamod nåt fruktansvärt just nu. Trotsig, envis, gnällig you name it!

Men jag försöker i alla fall även om jag får höja rösten några gånger för att hon ska lyssna. Inte lätt alla gånger.

Just det, igår hade vi städdag också i kylan. Höll på att frysa ihjäl. 😂

Har ju inte berättat om när jag var på rock of 80's i fredags heller. Men det var faktiskt bättre ön jag trodde det skulle vara. Riktigt roligt mellan låtarna och jag kände ju faktiskt till några låtar i alla fall. ☺️ En trevlig kväll med mina vänner, och supergod mat åt vi också.

Nu blir det bad med barnen när Evan vaknar igen och sen varma mackor. En mysig kväll inne med regnet smattrande mot fönsterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0