Hektisk dagens massa förberedelser

23.54 och NU lägger jag mig äntligen i sängen. Och då har jag inte ens hunnit duscha än. Men det skiter jag i. Tar det på morgonen istället. Har inte pysslat med Jacson idag så som jag hade velat men det har liksom inte funnits tid idag till det med tanke på allt som skulle förberedas idag inför dopet. Så jag tar igen det på söndag sen istället. Anna tar hand om storhjärtat i morgon och sköter allt, men däremot smiterjag nog dit å pussar lite på honom ändå. Kan liksom inte hålla mig där ifrån nu när han äntligen kommit hem igen. Han är så himla fin, fantastisk, gullig, snäll, lugn, ja allt domän bra helt enkelt. PERFEKT!!! Och han har redan charmat in sig hos vissa i stallet som har blivit lite kära i honom. Han är svår att inte tycka om.

Men nu har jag kalla fall fixat det mesta inför i morgon. (Om jag inte glömt nåt.) Kokat pasta, fixat kyckling, bakat bullar och chokladrutor, packat kaffe och sockerbitar, ställt ordning i lokalen och röjt upp i köket som var kaos.

Så i morgon ska vi "bara" skära grönsakerna och blanda ihop allt så det blir färdigt att servera.

Barnen fick slicka av smeten på skedar, vispar och slickepotten. 😊 Evan vart helt lyrisk! Naminamnam!!😋

Nä nu måste jag sova!! God natt!



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för mysigt dop<3

Svar: Tack själv! ❤️
Jenny Säfström

2016-10-31 @ 10:57:40
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0