Kontraktsskrivning

Idag har vi bara varit hemma förutom en avstickare till centrum för att hämta ut ett paket, samt till nya stallet för att skriva kontrakt. Känns lite overkligt.

En lugn och ganska trött dag i övrigt. Har haft en del huvudvärk.

Startade i alla fall morgonen med en ny vana idag, nämligen med en liten shot aloe-vera. Inte så gott direkt men förhoppningsvis så kommer även jag som så många andra som testat känna av en bättre och lite lugnare mage och känna mig lite lugnare i huden också och kanske slippa mina finnar som dyker upp lite då och då.

Mot ett nyttigare liv helt enkelt! Testa du också! Just nu har jag även dessa otroliga dunkar hemma så ingen väntetid på leverans.

Men nu ska jag sova. Hörs i morgon alla fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0