Nämen hejsan igen

Här har det varit fullt upp med jobb i helgen på Rusta och då har jag umgåtts med mina barn och bara varit i några dagar. Känt mig otroligt trött och har inte riktigt orkat med någonting. Sen fick jag ett tråkigt besked igår.. Min älskade mormor har hastigt gått bort.😔 För tre veckor sen åkte hon in på sjukhuset och konstaterades med akut leukemi, och nu är hon borta. Att allt kan vända så fort och att livet verkligen är så skört. Men nu slipper hon smärtan som denna förbannade sjukdomen för med sig, och hon får äntligen vara tillsammans med morfar igen. Vila i frid älskade mormor!❤️❤️

Elina gjorde ett fint halsband till mig igår. Min fina dotter som är så duktig! Idag ska jag krama min familj extra mycket och verkligen säga till alla att jag älskar dom. Man får alltid en lite tankeställare när någon går bort.

Idag passar jag lilla monstret som inte är så liten längre. Primo.

Blir en lugn dag idag bara. Försöker få ny energi. Massa kaffe och massa mys så ska nog denna dagen bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0