Öppna förskolan vs jobb

Efter vi vilat hemma och ätit lunch så gick vi till öppna förskolan och lekte lite. Evan tyckte det var roligt och fibblade med massa olika leksaker och tittade på de andra barnen.

Så duktig som har börjat sitta själv även om det är lite vingligt. Mammas stora kille.❤️

Sen hämtade vi Elina på förskolan och åkte hem och började med middagen. Fast jag åt soppa själv innan alla andra. För nu sitter jag bilen med Evelina och Sara på väg in till stan för lite jobb. Ska se en föreläsning och försöka utbilda mig lite.😬 Hann inte vänta in riktiga middagen så det fick bli så.

Linda hade varit förbi hemma och lämnat tre par supersnygga freddy-byxor till mig, tusen tack! Strl m satt som en smäck! Har alltid önskat mig såna här fina!😍😍 tack tack tack!!!

Så nu ska jag vara lite koncentrerad här i några timmar. Skönt att få träffa lite folk. Dags att suga åt sig information!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0