Snart snart snart

Efter en dag med babycafé, långpromenad med Harry, bus hos Emma och Aston, dagishämtning och byggande av nattduksbord så är det nu dag att krypa till kojs. Tidigt jag vet, men sover man som jag på natten (typ ingentingför tillfället) så får man passa på när varaner väl sover.

En bra dag men nu är jag helt slut.

Längtar som en galning nu tills finaste Jacson kommer hem också. Inte långt kvar nu.👏🏻👏🏻👏🏻 Min vackra, snällaste dunderklump!❤️ Mitt hjärta!

Tänk att man kan tycka om en häst så mycket. Och jag tycker faktiskt lite synd om fodervärdarna som faktiskt blir tvungna att släppa honom nu. För jag vet precis vilken fantastisk häst han äro v hur lätt det är att bli förälskad i honom. Underbara Jacson!❤️

Dessa två bilder är fotade av fodervärden. Han har levt som en kung där borta och varit så älskad och så bortskämd. Men eftersom Emelie som haft honom nu ändå flyttat till Stockholm så kan hon ju hälsa på honom hos mig.

Dags att borsta tänderna...
god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0