Full rulle

Dagen igår var fullspäckad. Trots att Elina är hemma och är lite sjuk så fick hon haka på mig på sakerna som skulle göras. Eller ja en grej var ju faktiskt på Elinas "to-do" lista och det var att gå till doktorn. Så nu har hon fått hostmedicin.

Sen var Pia här på en fika på sin lunch. Och bär hon åkt igen så drog vi till Mackan och gav honom godis i hagen och försökte smöra lite. Han vill ju inte bli fångad och så har han ingen grimma på sig så det är typ omöjligt. Så Elina fick rida på stenankan vid affären istället. 😂

Sen tog vi en promenad till dit Jacson ska flytta in. Så nära!

Fint väder var det så det var jätte skönt. Mötte upp Pia igen som hängde med. Skönt att röra på sig lite. Har ju blivit lite dåligt med det nu när Elina varit sjuk så länge.

Sen hade vi möte här hemma med en kille som jobbar med fönster. Vi ska ju byta alla på övervåningen så nu har vi fått svart på vitt vad det kalaset kommer kosta. Bläääääää! Så himla dyrt med fönster så det inte är klokt.

Sen efter det var dagen nästan slut.

Och idag startade vi med bra frukost och så har vi tagit en lite längre promenad på förmiddagen. Bort till stallet och sen vidare. Lika fint väder ute idag som igår så det var härligt! Men jag känner i mina ben att jag inte gjort mycket med dom på ett tag. Nästan lite träningsvärk, av att gå! Haha

Så nu är laxen i ugnen som jag och Elina ska äta till lunch och sen blir det nog en liten stund i soffan bara innan jag gör nåt mer. Min sömn är ju ganska obefintlig på nätterna nu och har varit i några nätter. Evan är inne i en "äta hela tiden" period på nätterna så jag får knapps sova alls känns det som. Men bara att bita ihop och hoppas att det vänder snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0