God morgon! Dags för något nytt i mitt liv kanske????

Har varit vaken ett tag nu med Evan som valde att vakna supertidigt idag. 😴 men nu har han somnat om så det tänker jag också göra. ☺️

Men ville bara berätta att jag var på en intressant och inspirerande föreläsning igår. Kanske är detta något för mig att ha som sidekick. Att jobba med produkter och wellness. Att bli min egen chef vid sidan om vanliga jobbet. Ska suga lite till på karamellen och skriva för och nackdelar. Men spännande är det!☺️

Fin i håret var jag också😉



Kommentarer
Postat av: Marie

Men Jenny sötisen...nu tar du det lilla lugna och inte häver dej in i ett nytt projekt. Ni har ju fullt upp? Puss & Kram!

Svar: Det som är bra med det nya om jag nu hakar på det är att det är helt valfritt hur mycket man gör ochnär man gör det. Smidigt.. 👍🏻
Jenny Säfström

2016-09-06 @ 16:04:29
URL: http://marieangel.blogg.se
Postat av: Jennysen

Du vet att det har skrivits ganska mycket skit om Forever Livings produkter va? Tänkte att det kan bli svårt att sälja och sånt.
Det låter ju bra med något "vid sidan av", men om jag förstått allt rätt måste du lägga ner rätt mycket tid och sälja ganska mycket/värva nya säljare för att kunna tjäna några pengar, så frågan är om det är värt att lägga ner de pengarna och tiden från första början.
Vill absolut inte skrämma upp dig, men sådana där saker är oftast för bra för att vara sanna. De absolut flesta tjänar "ingenting" jämfört med jobbet de lägger ner, och enbart ett fåtal tjänar bra.
Googla lite. Finns mycket artiklar som jämför detta företag med en sekt eller pyramidföretag... Tänker enbart på ditt bästa. <3

Svar: Okej ska Google lite. Har inte helt bestämt mig än. Tänkte det kunde vara kul att testa. Men ska spana runt lite å se. Tack för tips!
Jenny Säfström

2016-09-08 @ 06:42:12
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0