Hälsa på morfar

Idag har vi gjort lite nytta här på dagen vilken känns skönt. Då kan de sakerna bockas av från listan. Och på vägen så åkte vi förbi hos min pappa och åt lite lunch med honom. Trevligt med spontanbesök.

Snart ska jag försöka slita Elina från shrek-filmen hon tittar på och vi ska röra oss hemåt till Harry. Sen blir det en promenad i blåsten och en sväng om till Apoteket.

Ikväll ska vi ut till Ekerö på middag hela familjen hem till Tobbe och Hanna. Vi ska ta med oss någon form av efterrätt, har ni tips? Kanske får bli nån som jag köper.

Äntligen fick jag sms om att mina Forever-produkter kommit också.😁😃 så nu ska lite saker packas och sen även levereras under helgen till mina fina kunder.

Är det något du behöver så säg till så fixar jag. Allt från skönhets- och spaprodukter till wellness, träning och kosttillskott. Det finns något för alla! ☺️

Vill du veta mer kanske innan eller har frågor så är det bara kontakta mig på mail: [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0