Vilken dag det blev!

Wow vilken dag det blev igår. Åkte strax efter kl 10 för att handla lite från jobbet. Och vad händer då, jo ena personalen blir sjuk precis när jag kommer dit. Och jag som behöver alla pengar jag kan få nu när min stora kärlek Jacson ska komma hem igen var inte långsam med att säga "JAG HOPPAR IN" hahaha! Så på med arbetskläder, kolla så jag fortfarande kommer ihåg inloggen och sen kör jag på i 3 timmar som lunchavbytare. Alltså jobbar jag så de andra ska kunna gå på sina luncher. 3 timmars jobb, men betalt för 6 eftersom det var söndag, härligt!

Och sen fort hem för att förbereda inför min lilla bjudning. TUR att Christer hjälpte mig i köket, annars hade jag aldrig hunnit.

Sen kom Evelina och även gästerna som skulle få höra lite om allt jag ska syssla med. En något kaosartat kväll pga min egen klumpighet. Välte ut dricka, tog sönder en tallrik, spillde ut linser över hela diskbänken, ja listan kan göras längre. En typisk "Jenny" när jag är stressad med andra ord. Men kvällen blev bra ändå tycker jag. Mina vänner vet hur jag är så ingen reagerade direkt.😂

Jag har i alla fall fått lite mer kött på benen om vad jag kommer sälja och så även om det finns MASSOR att lära. Och idag, ikväll kommer jag lägga min absolut första order från mitt nya jobb, "mitt nya företagande" så det är bara hojta nu om ni behöver något så fixar jag.

Kanske haka på en kickstart tillsammans med min fina vän Nina mot ett hälsosammare liv. Då kanske c9 är något för dig!

Jag själv hakar på så fort jag slutat amma. För JAG vill bli hälsosam igen och ta bättre hand om min trasiga kropp.

Give it a try! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0