En tur till Vallentuna

Nu har vi precis kommit hem och Albin har kommit över för lek. Vi har varit iväg ända bort till Vallentuna för att lämna av Jenny och hennes häst Sammy för en helgkurs. Så idag har jag fått köra lite släp igen. Bra att man gör det lite då och då. Allt gick bra och barnen skötte sig hyfsat i bilen. Lite Mc Donalds så satt dom som ljus hela vägen hem igen. Själv drack jag min shake med Forever Ultra vanilj. Är inne på dag 2 nu på min c9. Dags att ta tag i min kropp. En kickstart mot en lite bättre kosthållning. och lite mer fokus på att röra på mig. Så igår kväll vart det 30 min cykling här hemma och några andra träningsövningar framför en serie i Evans blivande rum. Och strunta i allt det stökiga, haha!!
 
 
 

Blir en lugn dag idag för övrigt. Måste till affären en sväng senare bara och fylla på lite i kylen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0