God morning sunshines

God morgon!


En jobbhelg avklarad och på tisdag är det dags att börja skola in Evan på förskolan. 😱😱😱 Min lilla prins ska helt plötsligt bli stor. Känns jobbigt men vet att det är nödvändigt då jag måste börja jobba igen. 

Startade dagen halv 7 idag och började med en film tillsammans med prinsen. Att han är så morgonpigg alltså.😴 


Veckan som gått har varit lugn. Jag har varit rätt opepp på det mesta. Känt mig besviken på livet i största allmänhet. Svacka igen, japp... Hatar mina svackor. Men jag får ta ett djupt andetag och komma igen. Har ju börjat träna lite igen i alla fall. Så det är bra! Träningen gör mig mer uppåt även om den är sjukt jobbig när man är otränad. 


Har inte hänt så mycket annars. Barnen firade påsk igår hos Jane och Giri och sen på kvällen när jag kom från jobbet så åt vi pizza hos mamma. Stora påskägg med godis, leksaker och kläder fick dom också. 

Valpen är söt som vanligt och fortsätter kissa och bajsa inne titt som tätt, haha!! Tur det är så lite varje gång i alla fall. 


Om en stund kommer Pia hit och sen åker vi till Anna och fixar i nya stallet dit Jacson ska flytta. Skönt attfå andas lite lant- och hästluft. 


Christer får vara hemma med  busungarna.




Kommentarer
Postat av: Marie

Du glömde middagen hos oss;-) Puzz & JKram

Svar: Ja du ser... vurpans nummer 1! 😂 så går det när man inte uppdaterar som "man ska"
Jenny Säfström

2017-04-19 @ 10:25:33
URL: http://www.marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0