Lekparkshäng

Efter 13 timmar i bilen igår och ca 120 mil känner jag mig ganska trött idag. Jag och Jaya åkte igår ner till Skåne fram och tillbaka för att lämna Primo till uppfödaren. Han har ju så starkt resursförsvar så han nästan blir farlig så Jaya vågar inte ha honom kvar då han häromdagen markerade ganska rejält mot Charlie. Som tur med munkorgen på. Sorgligt är det och synd om Jaya som ännu en gång har otur med sitt hundköp. Börjar ju tappa lite tron på dessa stora hundar. Men antar att det kan bli så här ibland.

 
Idag har jag, barnen och hundarna i alla fall börjat dagen med lekparkshäng. Gungat, klättrat, åkt rutchkana, gjort sandkakor och balanserat. Gäller att passa på när vädret är så fint. Fast eftersom Elina är hemma denna veckan pga förkylningen hon har så vart det bara ca 1 timmes lek. Evan höll på att somna i gungan. Och så mötte vi en söt, gosig katt. Sen gick vi till mamma/mormor en stund och blev bjudna på våfflor och smörgås.
 
Även om jag är väldigt trött idag så känns det bra arga varit ute en stund. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0