Påfyllning

Äntligen kom min leverans från Forever så nu har jag fyllt upp mitt lager lite. Är det något ni behöver så säg till. Helt fantastiska produkter! 



Elina och jag har pysslat lite efter att vi packat upp alla produkter. Klippt och klistrat från tidningar. Stökigt blev det! Tur att jag ändå skulle dammsuga och torka golven så jag var tvungen att plocka undan på en gång. Annars hade det nog fått ligga kvar tills i morgon. 





Fixade även till kuddarna i soffan med mina fina nya kuddfodral som jag fyndat på Wish. Älskade chihuahor.😍 



Ibland lyckas man hitta så roliga saker där. Älskar den appen! 


Men nu måste jag sova. I morgon blir det lite jobb med Forever. Samt att både Jacson och lilla Hilda ska träffa veterinären. 


God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0