Dag två på härliga Cypern

Första natten avklarad och inne på dag två med sol, bad, bus och god mat! Vi bor verkligen på ett toppenhotell med 6 olika pooler tror jag det är, super trevlig personal och jätte bra service. Just nu ligger Evan och sover middag i en solstol bredvid mig. Elina och Christer är och badar. Vi är mer i vattnet än på land med två badtokiga ungar. Evan är helt vild i vattnet och så orädd. Snart kommer Lollo och Bernie hit också och dansar med alla barnen. Det enda jag saknar här är mina älskade djur som är kvar hemma. 


Bjuder på lite härliga bilder från poolen.





Här vid hotellet finns massor av katter till Elinas och Evans stora glädje. Även 4 kattungar. Djurgalna familjen!😂 





Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

åh så härligt! =)

ha en bra dag
kramizz

Svar: Ja det är super härligt här! Rekommenderas varmt!
Jenny Säfström

2017-08-22 @ 11:53:13
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0