Nu tog energin slut

Denna morgon startade tidigt. Evan tyckte det var perfekt att vakna innan kl 7. Och efter en ganska jobbig natt med dålig sömn för min del så tänker jag nu passa på att vila lite. Även om en superfrukost med gröt som ger energi och en lång promenad med hundarna så känner jag mig nu slut. Dennna graviditet alltså... Gör mig så trött och orkeslös vissa timmar på dagarna.



Hilda var busig på promenaden men Harry ville inte alls vara med. Han gick bara och nosade och lunkade fram. Fick peppa honom till att öka farten lite så han kan gå ner lite i vikt. 


3 tvättmaskiner är tvättade och fler ska det bli idag. Så skönt när man blir av med all tvätt.  Men först vila innan jag gör något mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0