Vilken jäkla tabbe

Hahaha jag är fan sämst! Jag hade ju inte alls semester denna veckan utan nästa!! 🙈 ångest deluxe. Men men, bara kämpa på denna veckan också med jobb. 


I helgen var jag i alla fall ledig så då passade vi på att frissera barnen. Så snygga!!😍


Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Cypern. På måndag smäller det. Plutten ska vara hos Pia och hundarna hos Christers mormor. Fiskarna får klara sig med resenäring och kanske en koll eller två. 


Jag och Elina städade till Plutten idag. (Jag städade och hon gosade) Han har ju tyvärr fått flytta till sin gamla bur då det råkade hända en olycka med den stora så den sprack. Men han verkar må bra ändå och vi försöker ta ut honom så ofta det går så hanfår springa av sig. 


Nu blir det lite filmmys innan hundpromenad och läggdags. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0