Friska igen och jag har fått gå på ledighet

Äntligen!! Nu är jag ledig då jag fått beviljad graviditetspeng. Så skönt då jag är extremt trött hela tiden och kroppen börjar nu även strejka en del och gör ont. Jobbade sista helgen nu som var och självklart hade vi kaos! Så mycket folk nu som ska julhandla så det är helt galet. Själv har jag några julklappar kvar att köpa men det tar jag lite pö om pö som jag orkar. Tar en dag i taget nu. Idag har jag bara legat i sängen typ. Varit så trött i kroppen och mådde även lite illa under dagen. I morgon vankas luciatåg på förskolan där Elina ska vara med och sjunga. Självklart ville hon prova kläderna nu på kvällen och repa lite på sången.

(null)

Jag måste ju även berätta att vi fått två nya familjemedlemmar. Nämligen lilla Loona och Fläckis!❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

Två små mustjejer som är hur söta som helst! Vi hade först valt den svarta och en helvit. Men det visade sig att den vita var sjuk så jag fick åka tillbaka med den och så fick vi den här lilla fläckiga i stället. Lite jobbigt att säga hej då när man precis fått hem den men samtidigt kändes det inte rätt att vi fått köpa en sjuk individ. Så nu blev det dessa två istället och dom är helt underbara. Båda barnen är jätteförtjusta i dom. Och till och med lilla Evan kan hålla i dom och säger heeej när han hälsa på dom. ❤️ 

Och nu ikväll tog jag även världens sötaste bild på vår älskade lilla Plutt när han satt i sin nya "mysis"  Alltså hur söt?????

(null)

(null)

Både mössen och Plutten fock en sån mysig bädd. Perfekt då man även kan tvätta dom i tvättmaskinen. Så mjuka och mysiga. Plutten sover till och med i sin i mellanåt.

(null)

Jag älskar verkligen mina och Elinas djur.  Så mysigt att kunna ta upp och kela med dessa små och vilka personligheter dom ändå har för att vara så små.  

Nä nu ska jag sova så jag kommer upp i tid i morgon så jag kan lämna barnen i tid för en gångs skull. 
Natti natti! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0