Besök hos morfar

En morgon med lång sovmorgon idag uppskattade jag verkligen. Flera nätter med väldigt lite sömn sätter sina spår så jag behövde verkligen denna lugna morgon. Elina valde också att ligga kvar i sin säng, fast hon kollade på film. Fick sitta en stund i hennes stökiga rum för att övertala henne att slita sig sen när vi skulle åka hem till pappa/morfar.

Hemma hos pappa bjöds det på god mat och Elina lekte massor. Hon och Evan fick även sina försenade julklappar. Elina fick figurer och ett träningscenter för paw patrol som hon önskat sig så hon vart jätte glad. Evan fick fina kläder i en storlek större än han har nu så dom får han växa i. En trevlig dag!! Träffas för sällan tycker jag.

Nu på kvällen har jag fått lyxtid för mig själv igen. Fixat naglarna hos Monica och känner mig nu ännu finare. 😍 Tänk vad lite omvårdnad av sig själv kan göra för humör och känsla.

Ingen Jacson idag då Anna haft hand om honom, men i morgon får jag träffa honom igen.💕 Man saknar honom direkt när man är ifrån honom.

Funderar på om jag ska ta mig iväg till babycafét i morgon kanske. Får se vad vi känner efter lämning. Finns lite annat fix hemma som väntar också, överfull tvättkorg och dammsugning.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0