En sån där ofrivillig hemmadag

Fredag idag vilket betyder att Elina är ledig. Vilket sen i sin tur betyder en hel del motstånd för min del. Jag vill åka iväg en sväng men hon vill bara vara hemma med Plutten. Så antar att vi tar en heldag hemma då. Jag är sämst på att vara hemma en hel dag. Klättrar på väggarna inombords och försöker bara andas och behålla lugnet när tålamodet tryter.

Jaja han är ju väldigt omtyckt i alla fall den lille hamstern, både av mig och Elina.❤️

Igår var också en lugn dag, men då åkte jag och Evan till Anna och hälsade på. Vi pratade om Jacson och hur vi eventuellt kommer att göra längre fram. Igår fick jag äntligen träffa honomigen också efter dlera dagar ifrån. Vi tvättade benen och bara myste.

 

Han är ju så vacker!😍

Hoppas på att kanske komma hemifrån en stund senare idag när Christer kommer hem. Eller så får jag ta tag i städningen kanske. Så tråkigt!😝



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0