En vanlig dag

Kaos på morgonen som vanligt med en trött liten tjej som inte alls vill varken gå upp eller gå till dagis. Men iväg kom vi även om det blev lite sent. Sen har vi varit iväg på babycafé jag och Evan.

Fixade även till Jacson under dagen då min ena nagel släppte i färgen. Verkar ha varit något fel på just den gelén. Så jag fick en tid idag kl 19 för att fixa. Slutade med att vi fick ta bort på alla de röda naglarna då den färgen var dålig. Monica skulle reklamera den då hon köpte den för någon dag sen bara så det måste ha blivit nåt fel med tillverkningen av lacket. Hur som blev jag nöjd med mina nya fina naglar ändå. Lite mer stenar och fortfarande i svart och rött.

Nu ska jag sova. Är så trött alltså. Och så hoppas jag på en pigg liten loppa i morgon så vi kommer iväg smidigare till dagis. Lilla älskade busrumpa! Så mycket humör i en sån liten kropp.❤️



Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snnygga naglar

Svar: Tack! Och kul att du hittat hit!😃
Jenny Säfström

Postat av: Nailshop

Fina naglar!

Svar: Tackar! Kul att du hittat hit!😃
Jenny Säfström

2017-02-09 @ 19:31:29
URL: http://https://nailshop.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0