Ledig onsdag

Kickade igång dagen med äggröra, gurka ostknäcke och blodapelsin. Sen lämning på dagis och babycafé med Evan. Idag var Christer ledig med oss också. Perfekt då jag kunde uträtta lite ärenden utan bebis med mig då samt fixa min ena nagel som jag råkade slå av i morse när jag fixade med bilbarnstolen.

Med nya nageln på plats så åkte jag och hämtade Elina och hade även tre nyköpta fiskar med mig. Spännande tyckte alla barnen som ville titta. Vi skyndade hem och satte ner påsen med fiskarna i akvariet. Tre fina Silver Mollys. När vi släppt ut dom helt från påsen började jag med middagen. Gott blev det!

Så nu med mätt mage ska jag åka ut till Jacson. Har även insläpp av hästarna ikväll och fodring. Hoppas jag hinner rida också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0