Mina svackor

Det jobbiga med mig är ju just att jag är allt eller inget, svart eller vit. Detta gör att så fort jag stöter på minsta problem pengamässigt så kommer tanken på att "göra mig av med" hästen in även fast jag verkligen inte vill det. Men jag måste hitta en lösning, och lösningen i detta fallet är ju just att jag måste jobba igen och jobba mer med att hitta inkomster från olika håll, stora som små.

Så nu har jag ansökt om plats till Evan. Får se om han får plats någon gång i sommar iaf. Är ju kommunens regel att man ska bli erbjuden plats inom 4 månader från det datumet man satt. Och nej Christer tror inte heller att jag klarar mig utan min dunderklump. ❤️

Nu ska jag hämta min stora tjej. Sen blir det middagslagning av ännu en rätt från Linas matkasse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0