Finaste Jacson❤️

Vilken härlig ridtur Jacson bjöd på ikväll. Först skritt längs halva travslingan då den var isgata. Och sen red vi på rundbanan med fokus på övergångar skritt-trav, balans, takt och god framåtbjudning. Och han var så jäkla fin mot slutet så jag bara satt och log i traven. Bästa Jacson! Äntligen börjar det släppa lite igen. Han har ju blivit så stum i munnen tycker jag mot vad han var innan och en aning framtung. Så det var riktigt roligt att han faktiskt började jobba ordentligt idag. Så mysigt så! Även fast det var kolsvart!

Älskar när man får känslan av samspel. När allt bara går som en dans! 💕 Så duktig min fina fina lilleman!❤️

Nu är det dags att sova. Hoppaspå att få en lucka med lite lugn i morgon också så jag kan träna lite med Harry också. Märker att han vill göra nåt kul nu. Lilla skrutten!❤️ Kommer somna med den fantastiska ridkänslan. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0