Fortfarande sjukstuga

Fast nu är det endast en dum förkylning som är kvar. Och det är Evan och jag som är drabbade. Känns som jag är sjuk ofta nu på sistone. Får alla baciller som Elina kommer med från dagis som hon klarar men inte jag. Och eftersom det bara varit sjukstuga här hemma i en veckas tid så har typ ingenting blivit gjort. Allt har stått på paus. 


Hoppas att jag ska vara piggare och må bättre i morgon. Ligger väldigt mycket back på mitt sömnkonto också så det gör nog också så mitt immunförsvar är dåligt nu. Konstant trött. Skulle gått på en forever- utbildning ikväll som jag nu fick ställa in tyvärr pga av att jag mår dåligt, men det kommer fler tillfällen. Lite jobbigt bara att jag inte får igång utbildningsmaterial nu på telefonen när jag tänkt vara lite driftig och själv utbilda mig här i sängen istället. Filmerna fungerade perfekt när jag hade iphone. Men med denna huawei jag har just nu för tillfället så funkar ingenting. Önskar jag var mer tekniskt kunnig. Men det är ju tur jag har en ipad som jag kan titta på. 

Har inte fotat nåt nytt på ett tag så ni får nåt äldre foto bara för att inläggen alltid känns roligare med bild.😊 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0