Häst, barn, bio och trevligt sällskap.

Veckorna går fort och när man sover dåligt och är trötterså hinner man inte riktigt det man vill hinna med. Så Jacson har blivit klippt i tre omgångar, barnen har inte hunnit leka med alla vänner dom velat men vi har haft det bra ändå denna veckan. Mamma har ställt upp som hem åt oss på dagarna när vi bytt fönster hemma och det varit svinkallt. Kollat på TV och filmer och bara tagit det lugnt. 


Jag red även i ridhuset med Jacson igår för första gången. Ha ha ha!!! Det är tre ord som beskriver den upplevelsen. Kände mig som värsta nybörjaren som knappt ens fick fram honom i trav. Han var sååååå seg. Men antar att den dåliga kondisen, och brist på ridning överhuvudtaget gjort sitt så är bara kämpa på. Längre tyglar och bara tänka fram, fram och fram! Sen massa beröm vid framåttänk. 


Skriv inläggstext 

Men nu ska Anna ha honom i helgen när jag jobbar. Så då blir det nog lite uteritt. 


Idag har vi varit på bio med Julian och Sofia. Vi såg bamsefilmen som går nu. Är första gången Elina är på bio så der var spännande. Sen åt vi middag hemma hos Sofia och Don innan vi åkte hem och jag for vidare för att kvällsfodra hästarna. Mysigt att hitta på något tillsammans. Barnen är ju så söta ihop. Även om Elina just nu skaär inne i en väldigt jobbig period med mycket gnäll och skrik. 

Nå mu måste jag sova så jag orkar jobba i morgon. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0