Morgonrock hela dagen lång

Slapparfredag idag tror jag bortsett från lite jobb hemma. Förkylningen är snart över helt så det känns bra. Ska nog gå runt i min badrock (hittar inte vanliga morgonrocken) hela dagen tror jag. Titta på Homeland och mysa med barnen och Harry. En sån mysdag från morgon till kväll. Har druckit en kopp kaffe från min Minikaffekokare som Christer köpt till mig. Den är så söt och brygger exakt en kopp kaffe bara. 😍 



NÄ har inte tid att blogga nu egentligen. Måste fixa lite med min Forever verksamhet. Nu ska jag igång! Och Evan har nu somnat i min famn så bäst att sätta fart. Elina är på sitt rum också så gäller att passa på när man får en lucka. Kanske just du som läser detta vill beställa något från mig? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0