Ny telefon

Äntligen har jag hämtat ut en ny telefon igen. Lämnade ju in min trasiga iPhone och fick ut en ny på försäkringen. Skönt!!! Känner mig mer hemma med iPhone än min huawei jag haft under tiden. Men nu ska den vara min extratelefon. Alltid bra att ha en i reserv.

Vi är just nu hemma hos min mamma. Gick hit för att fika lite då lillsyrran fyller år men blev att vi stannade. Oups! 😬😃 jag gillar att ha sällskap.

Senare när Christer kommer hem så åker jag ut och tar hand om min dunderklump, älskade Jacson. Men känner mig lite ledsen då jag varje gång jag ridit, har så fruktansvärt ont i min rygg. Är verkligen dags att få tag i en sele nu och en rockard så jag kan börja köra. Min rygg verkar tyvärr inte klara ridning längre på samma sätt, hur mycket jag än vill. Så ska försöka kombinera lite mer så jag kan avlasta ibland. Men jag älskar ju dressyren.... iblandfår jag offra mig och ta smärtan med det roliga. Men inte jämt.

Ska dricka lite kaffe nu, fundera lite på hur jag ska lägga upp jobb och samtidigt bara njuta av lugnet när Evan sover.

Och om ni undrar vad som hänt senaste tiden så har det varit vanlig vardag bara med hämtning och lämning på dagis, lite sjukdom, häst, hund och städning hemma. ☺️ detaljerad info, eller hur😉😂 haha!

Ska försöka ta upp bloggen mer igen. Jag vill verkligen, men ibland finns ingen lucka på dagen. Skillnaden med ett eller två barn. Men jag älskar mina pruttisar!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0