Vad har hänt det senaste dagarna?..

Nämen hej igen, dags att kika in här igen känner jag. Det som hänt på det senaste 6 dagarna är lite olika. 


I helgen jobbade jag till exempel. Fredag till söndag hela dagarna. Kände att man levde då när man inte jobbat på länge. Helt slut i huvudet efteråt. Och till råga på det som fick jag även oroa mig för Jacson på söndagen som blivit infekterad av en tidigare spark. Så Anna fick ringa ut veterinären som fick ge stelkramp och penicillin. Han hade feber,ville inte äta och var rejält svullen på bogen där han fått en broddspark. Så nu är han "sjukskriven" älskade Jacson. Ska få penicillin till på fredag. Sen vila eller skritta för hand om han är piggare efter helgen. Hoppas!! 


I måndags och tisdags var Christer ledig så då behöll vi Elina hemma också. Vi har åkt pulka och varit på IKEA. Sen har vi även 

gjort en liten söt snögubbe. Det roligaste på IKEA var när Elina upptäckte att det fanns två toaletter när hon behövde gå och kissa. 😂

Idag har vi mest slappat. Är hos mamma nu en stund då hon passar barnen sen när jag ska åka och ge Jacson sin spruta. Längtar inte till veterinär räkningen kommer. Varför händer alltid allt som har med skador på djuren på en helg?? Suck!


NÄ nu blir det lite kaffe innan jag ska bege mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0