VAB måndag

Evan vaknade dunderförkyld så jag är hemma halvdag idag. Ska börja jobba kl 16 istället för 12. Smidigt ändå att jag kan göra så när nåt av barnen är sjuka. Elina fick vara ledig idag så vi har alla en lugn dag framför tv:n och barnfilmer. Evan är rätt nära till gråt hela tiden så han sitter mest i min famn. 


Nu har vi i alla fall fått i oss lite mat så nu känns det som att vi skulle kunna vila lite igen. Jag är trött som vanligt. Men kanske efter lite kaffe så ska jag piggna till. 


Sitter och tittar på akvariumet, så fint när det är städat. Hade jag mer tid skulle jag vilja ha flera. 



Jag och mina djur. Nu har jag ändå väldigt få djur mot vad jag brukar ha. Endast två hundar, lilla Plutten och lite fiskar. Känns fortfarande konstigt utan häst. Vissa dagar känns värre än andra. Man skulle vara rik. 


Nä nu måste jag få Evan att sova lite till. Han är super trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0