God morgon!

Laddar upp dagen med en somrig yoghurt fylld med hallon och vattenmelon! Barnen har fått smörgås och fruktsallad med melon, blåbär och hallon. Idag var blåbären mest populära. 



Idag börjar jag jobba kl 12. Så det är bara nu en kort stund på morgonen som jag hinner vara med barnen idag. Dom kommer ju sova när jag slutar jobbet sen. Undrar hur dagen ska gå med min trötthet. Får ladda med frukt tror jag så jag håller blodsockret uppe. Jag vet ju i alla fall vad tröttheten beror på nu. 


Bara kämpa på idag och hoppas dagen går smidigt. Ska nog hem till mamma en sväng innan jag börjar och ta en kopp kaffe med henne också. Då kan det bara bli bra sen eller hur!!? 😃 

Nu måste jag äta så vi hinner i tid till förskolan. 



Kommentarer
Postat av: A M

Men så söt och vad gott! Kaffe är ju ett alternativ om du vill va pigg hehe.. :P
Kram

Svar: Ja det blir mycket kaffe här 😅
Jenny Säfström

2017-06-12 @ 10:56:38
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0