Jobbhelg

Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

En välförtjänt massage i massagestolen på jobbet. Men lunchrasten går för fort tycker jag. Snart dags att köra på ute i butiken igen. Massa pall kvar som jag vill hinna med men som jag kommer behöva avstå pga allt folk. Sjukt mycket kunder både igår och idag, men det är positivt att vi säljer för mycket då i alla fall. 


Barnen är hos farmor och vi var även där igår. Eller dom var där hela dagen och jag kom på kvällen efter jobbet. Dom hade badat i spabadet och varit och firat midsommar runt stången nere vid vattnet. Så mysigt. 


Även om jag inte hinner riktigt det jag vill hinna idag så känns dagen ändå rätt ok. Med mat i magen ännu bättre. :)


I kväll ska jag med Pia ut till Confect och tömköra. Jag ska försöka hjälpa henne lite då han blivit lite bråkig med medryttarna. Hittar på hyss och försöker bestämma lite väl mycket. Måste försöka åka ut å hälsa på Jacson snart igen också. Fick en sån fin midsommarbild från Anna igår!😍
 Med krans i manen å allt! De två passar verkligen varandra som handen i handsken.





Nä nu måste jag fortsätta jobba. Hoppas barnen njuter hos farmor i lugnet och äter jordgubbar och glass!❤️ 





Kommentarer
Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Jobbade också på Midsommar och under hela helgen, så blir det ibland. Skönt att se någon annan som inte varit ledig <3

Svar: Man får vara glad för on-tillägget det ger iaf.☺️ lite klirr i kassan är ju aldrig fel.
Jenny Säfström

2017-06-24 @ 16:14:28
URL: http://mariaanderzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0