Busstur igen

Då sitter man i busskuren och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet. Känns lite lustigt måste jag säga när man är så ovan. Men det ska gå bra!😂 Om inte annat är det ju skönt med lite frisk luft i alla fall.

Har hjälpt mamma att städa lite nu innan också men självklart så stökar väl barnen ner igen. Men så är det ju med barn.

Tänker på Jacson väldigt mycket just nu. Jävla pissrygg jag har alltså. Känns orättvist och jag blir avundsjuk på alla som kan vara ute och rida i det fina vädret just nu. Min dröm om en hästgård känns ganska dum just nu. Måste köpa nya gymskor så jag kan börja träna igen så kanske ryggen mår lite bättre sen i alla fall. Jag hoppas på det.

Nä nu får bussen komma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0